Lokale impactconsultant Hieroo introduceert nieuwe branding
Hieroo heeft een nieuwe branding en website gelanceerd. De verandering valt samen met het officiële samengaan met SeederDeBoer.
Hieroo werd in de zomer van 2018 opgericht als spin-off van SeederDeBoer met een duidelijk missie: consultants de mogelijkheid geven om maatschappelijke impact te maken in de eigen regio. Deze missie is in de afgelopen jaren met succes uitgebouwd: de lokale impactconsultant heeft vandaag de dag vestigingen in Amsterdam, Den Haag/Leiden, Groningen, Rotterdam en Utrecht.
“De aanpak van Hieroo is gericht op het realiseren van duurzame oplossingen die aansluiten bij de behoeften van de regio. We geloven namelijk dat echte verandering begint in de regio, waar vandaag al een directe impact gemaakt kan worden door lokaal geworteld te werken aan maatschappelijke uitdagingen”, schrijft Hieroo op de eigen website.
Per begin deze maand is Hieroo onderdeel geworden van SeederDeBoer. “Dit samengaan komt voort uit onze gedeelde ambitie om maatschappelijke transitie-thema’s aan te pakken. Hieroo doet dit vanuit de regio, SeederDeBoer vanuit strategische veranderkracht.”
SeederDeBoer is een organisatieadviesbureau dat zich richt op opdrachtgevers in de financiële, publieke, maatschappelijke en zorgsector. De kerverse B Corp begeleidt strategische veranderprogramma’s en ondersteunt bij innovatieve en digitale vernieuwingen. Samen hebben SeederDeBoer en Hieroo nu ruim 180 consultants en young professionals binnen de gelederen.
Om het samengaan te markeren, heeft Hieroo een rebranding doorgevoerd. Zo is het logo in lijn gebracht met de stijl van SeederDeBoer – de letters lopen nu in een cirkel. Ook de huisstijl en site zijn vernieuwd.
“De behoefte aan modernisering, professionalisering en groei heeft geleid tot een vernieuwde huisstijl en de lancering van een nieuwe website die bezoekers op een gebruiksvriendelijke manier informeert”, aldus Hieroo.
