SPOTONVISION sluit samenwerking met softwareprovider Trendemon

SPOTONVISION sluit samenwerking met softwareprovider Trendemon

10 april 2025 Consultancy.nl
SPOTONVISION sluit samenwerking met softwareprovider Trendemon

Marketingbureau SPOTONVISION heeft een partnership gesloten met Trendemon, een bedrijf dat organisaties helpt websitebezoekers te identificeren om zo sales- en marketinginspanningen te personaliseren.

“Generieke marketingstrategieën werken niet meer in de B2B”, zegt Shimon Ben Ayoun, Managing Director bij SPOTONVISION. “Met Trendemon kunnen we onze klanten de strategieën en tools bieden om écht gepersonaliseerde ervaringen te creëren, die hun doelgroep aanspreken en impactvolle resultaten opleveren.”

Het in Amsterdam gevestigde SPOTONVISION is een marketingbureau dat gespecialiseerd is in het B2B-domein. Het bedrijf helpt corporates, middelgrote bedrijven en scale-ups met het verbeteren van de manier waarop ze zakelijke klanten bereiken. Vanuit een gestroomlijnde marketingaanpak helpt SPOTONVISION ook bij de doorvertaling naar sales en business development.

Door samen te werken met Trendemon breidt SPOTONVISION zijn propositie voor online personalisatie uit. Trendemon is een Israëlisch bedrijf dat software biedt voor het verbeteren van de salesconversie van websites en apps. Zo helpt de software onder meer bij contentpersonalisatie, het optimaliseren van de online customer journey, calls-to-action, gepersonaliseerde promoties en geautomatiseerde campagnes.

“Samen kunnen we B2B-bedrijven helpen met effectievere en gerichtere marketingcampagnes door geavanceerde personalisatietechnologie”, zegt Ben Ayoun. “Hierdoor kunnen bedrijven gerichte account based-marketingcampagnes opzetten en belangrijke beslissers beter bereiken tijdens hun koopproces.”

Avishai Sharon, CEO van Trendemon, voegt toe: “Wij zijn erg enthousiast over deze samenwerking. De strategische marketingkennis van SPOTONVISION sluit naadloos aan bij onze personalisatietechnologie. Samen helpen we bedrijven overstappen van traditionele segmentatie naar one-to-one-personalisatie, zodat ze beter inspelen op de behoeften van de moderne zakelijke koper.”

Naast Trendemon is SPOTONVISION ook partner van Demandbase, een andere softwareleverancier gericht op het verbeteren van account based marketing.